Nyeste

13 februar 2011

Morsdag

Idag er det morsdag, og det har vært en finfin dag så langt.
Pakke på senga og herlig frokost sammen med mine kjære.
Etter frokost satte jeg meg for å søke barnehage plass til minsten fra høsten av, det var vemodig!
Tenk at det allerede var tid for det. Vanskelig for vi er jo i den situasjonen at vi ikke vet hvor mye vi jobber til høsten, og at Timian er født i september så han har jo egentlig ikke rett på barnehage plass siden han blir 1 år litt for seint. Men regner jo med at han får plass siden storebroren er i samme barnehage.
Uansett, sprøtt hvor fort tiden går. MEN jeg skal kose meg massemasse sammen med han (og de 2 andre guta mine) før barnehage-start. Det er fortsatt igjen noen måneder av permisjonen, gudskjelov<3<3

Ellers hadde vi jo massee ute planer i dag, grilling og skigåing, men våknet opp 7.30 til -30 grader.
DET er kaldt det, og selvom det er litt mildere nå er det altfor kaldt for ungene å være ute. Blir en biltur til våre mødre i dag, ellers blir det innekos med brettspill og film. Kanskje vi skal bake pepperkaker:)

Gratulerer med dagen alle mødre der ute, bli bortskjemte i dag og kos dere masse med deres kjære!
(det skal jeg;))

1 kommentar:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...