Nyeste

26 april 2011

Reisefeber

Nærmer seg avreise for årets sydentur, og det kjenner vi i magen.
I år går turen til Mallorca, nærmere bestemt Cala Bona og Sunwing Resort.



Vi har vært her en gang tidligere, jeg og Tom Arne. Står stille om tid her og nå, men mener ganske sikkert at det var høsten 2005. Siste turen før vi fikk Embrick. Skal bli fint å reise tilbake.
Dette blir Embrick's 4 sydentur, og Timian's første.
Jeg er ganske syden-bereist, veldig glad i å reise og hadde egentlig drømmer om lengre utenlands opphold i løpet av livet også. Backpacker f.eks, eller aupair...
Men drømte også om tidlig familie, og da var det den drømmen som vant i første rekke. Reise på langt utenland opphold skal det nok bli tid til i løpet av livet, men foreløpig får vi nøye oss med ukes turer.

Hellas - Skopelos 1989(?)
Lanzarote - Puerto del carmen 1993
Mallorca - Cala Pi 1994
Lanzarote - Puerto del carmen årstall 1995(?)
Spania - Costa del sol 1999(?)
Rhodos - Rhodos by 2002 (min første tur med Tom Arne. (Mamma fulgte også med på denne turen.))
Mallorca - Palma Nova/Magaluf 2003
Spania - Fuengirola 2004
Mallorca - Cala Bona 2005
Gran canaria - Bahia Feliz 2008
Mallorca - Alcudia 2009
Gran canaria - Arguineguin 2010
Mallorca - Cala Bona 2011

I år ville jeg egentlig til Egypt eller Tyrkia. Men med alt det tragiske der omkring for tiden og Timian's første tur valgte vi tilslutt Mallorca. Som på Embrick's første tur, (til Gran canaria) er det på en måte noe ekstra trygt ved å reise til et slikt reisemål.. Selvom det er litt kjedelig på den andre siden.
Finnes jo norske leger! In case ;)

Vi gleder oss!


(og igjen, beklager rotette innlegg. Jeg lager jo avsnitt osv da jeg skriver innleggene. Men da de postes havner all tekst i ei smørje.. Noen om vet hvorfor?)

2 kommentarer:

  1. Hei Mindee,
    Ser ut som du har hatt mange fine turer til Syden!:) God tur til vårt Sunwing Resort på Cala Bona, Mallorca. Håper hele familien din får en fin ferie. Mvh Sophie, Ving Norge

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...