Nyeste

24 april 2011

Påsken 2011

Nå har jeg ikke blogget på ei uke! Uvant å ha en blogg å følge opp.
Dagene går så altfor fort, og da kveldene kommer blir det ofte lite gjort. Dessuten kan jeg fakisk skylde på været også. I Trysil har vi i alle fall hatt sjansen til å bli påskebrune for her har vi sett sola hver dag, og med sommertemperaturer ute har det for min del blitt mye maling. Kjedelig, men det må gjøres og med så fint vær og god musikk på radioen går det mye lettere!

Ellers har vi egentlig bare hatt late påskedager. Trillet noen turer, sykkelturer med Embrick, kost oss masse på verandaen, spist mye grillmat, arrangert og gjennomført "påskemoro" for venner, ryddet og tent bål ute osv.
Tom Arne kjøpte seg jo crosser i vinter og har nå endelig fått tatt den ut og prøvd den. Kosa seg som en unge. Sammenlignes med da sandkassa endelig kom fram for Embrick..!



På torsdag, selveste skjærtorsdag. 2 året på rad har vi arrangert påskemoro for den "gamle vennegjengen".
Som i fjor ble det også i år en vellykket dag og kveld.
Vi begynte litt senere i år, kl. 16.
Siden sola fortsatt var framme og varmet godt ble det i år holdt på verandaen og ikke oppe på Låven som i fjor. Vi startet med natursti med litt lettere spørsmål i år enn i fjor siden vi fikk litt "kritikk" for vanskelige spørsmål, så i år havnet 2 lag som de beste på 6 av 10 riktige! Well done ;)
Grilla pølser og burgere og hadde diverse uhøytidlige og høytidlige konkurranser som luftgevær skyting på påskeegg, "gå planken", paradis hopping og rockering.
Etterhvert som det ble mørkt trakk vi oss inn og da ble det såklart singstar.
Ble en tur ut også, noen på Bøes til og begynne med, men alle endte på ICblu tilslutt.
Jeg og gubben var hjemme og i seng kl 04.30 og det kjenner vi enda. Så trøtte atte!




Men kjempe moro var det. Tusen takk til dekk alle som kom og deltok!
Men må føye til den kilende gode magefølelsen da man skal hente igjen ungene etter 1 natt uten dem i hus, en av de beste følelsene det!? At jeg virkelig kan savne så mye.
Gutta hadde et godt og trygt døgn hos farmor, så tusen takk til ho også!

I dag har vi vært i dåp til lille Linus Oliver. Snille unger i kirka, god mat og hyggelig stemning! Vel hjemme prøvde vi hardt på å få våre 2 små til å hvile en halv time, men uten å lykkes. Så i kveld er vi bestemte på en tidlig kveld! Godt.

God påske! (den ene dagen som er igjen)
Påskeklem

1 kommentar:

  1. Så ut som dere hadde en flott dag/ natt.. Her har vi ønsket spysjuka velkommen, slik det siste jeg gjør før jeg skal på jobb. Alle guttene er dårlig, men jeg venter. Skal jo feire bursdag på lørdag så blir vel syk da jeg..
    God tur til varmere strøk.
    Klem fra en som snart jobber:(

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...