Nyeste

26 april 2011

De små koselige tinga

man kan gjøre for hverandre i den vanlige hverdagen er også de vikigste å huske på!
Så i den anledning, vet dere hva min kjære gjorde i går?
Han var borte på besøk og da han kom hjem sa han "se kjære, jeg har med litt dopapir til deg",
og det var det jeg fikk, en bit dopapir!
Ikke fra butikken, og ikke hvilket som helst dopapir..
Han hadde tatt med seg en bit av det nye Lambi dopapiret med kjærlighetshilsner:)


So cute!

Jeg som sto på butikken for noen uker siden og ville kjøpe sånn, men fornuften slo inn.
Kunne bare ikke gi 40 kroner for en pakke dopapir, selvom det var innmari kult, smart, søtt og morsomt!


Skjønne kjæresten min!

1 kommentar:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...