Nyeste

27 mai 2011

Etterlyser strisekker

Hver dag på Mallorca gikk vi forbi et innmari stilig utested som jeg fikk veldig sansen for.


Ikke bare lå stedet super koselig til, ut mot havet.
Men de hadde så stilig "innredning".
Benker av paller med sydde puter og fylte strisekker som sofaputer. Genialt!


Så da jeg kom hjem var jeg rask på Finn.no for å sjekke om det fantes
strisekker med (gammel) tekst å få kjøpt, men det fant jeg ikke.


Men har oppdaget denne nettsiden som selger sekker i alle former.
Men de er uten trykk.
Har hørt om silketrykk, at det kan sitte bra på sånne stoffer.
Noen som har prøvd lignende?

Jeg fortsetter å følge med på Finn, og kanskje jeg er så heldig at en eller annen
leser har gamle strisekker liggende som de ikke har bruk for..?
Mamma skulle også sjekke hva hun hadde liggende.
Så jeg krysser fingrene og håper at både paller og strisekker dukker
opp til nye prosjekter ;)

2 kommentarer:

  1. Det er så stilig og fint med sånn pallesofa og bord:) har selv tenkt på å lage et salongbord av paller med glassplate oppå, eller lage til en sofa ute på uteplassen vår med masse puter:)) lykketil med letingen:))

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...