Nyeste

23 mai 2011

Ønsker meg

en daybed på verandaen! Er ikke disse fine?
Er så godt å være ute (egentlig i all slags vær), og
å kunne ligge på verandaen å daffe i en sånn..! NamNam!

Herreminhatt, det ønsker jeg meg!



(bilder funnet på finn.no)


Jeg synes det er godt å sove ute. Ikke ofte jeg sover ute altså,
men telt osv! Det er kos, og alle sover vel ekstra godt ute
i frisk "ute luft" ;)
Selvsagt blir den nok mer brukt som en sofa enn som
seng ute på en veranda,
men den er sikkert kjempe god å ta seg en hvil på.
Med bare frisk luft rundt!

Anyway, jeg drømmer om en sånn!

1 kommentar:

  1. omg, så utrolig fine !! Har ikke sett sånne før, men skjønner deg veldig godt at du ønsker deg en sånn :))

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...