Nyeste

18 juli 2011

Buzzer om Mors kjøttkaker med søtpotet fra Nestle



Jeg er nå med i en kampanje for Mors kjøttkaker med søtpotet
fra barnemat produsenten Nestle.
Denne er for barn fra 8 måneder og oppover.

Mors kjøttkaker er en veldig finmost middagsrett.
Den består av søtpotet, pastinakk, storfekjøtt, mais og purre.
Den inneholder omega 3 og 6 og søtpoteten inneholder A vitamin.
Den er krydret med hvit pepper og inneholder ikke salt.
Noe som er supert siden nyrene ikke er ferdig utviket før
barnet er over 1 år gammelt.
(Som all annen babymat fra Nestle for barn under 1 år)

Timian er nå 10 måneder og han likte denne kjempe godt.
Han har aldri vært spesielt begeistret for middagsglassene, men
denne gikk rett ned. Har nok mye å gjøre med konsistensen,
men såklart likte han også smaken. Det var ingen tvil.
Den er veldig fin most. Jeg synes at veldig mange av glassene
med middagsmat fra 8 måneder inneholder ganske store biter.
Det gjorde ikke denne, så den er nok kjempe fin for barn som liker
godt most mat, uten biter.
Eller som en overgang fra 6 måneders glass til 8..!


Nam nam!

Jeg er kjempe glad for å ha fått prøvd og dermed funnet
et middagsglass mini er begeistret for.
Supert!

Jeg har smaksprøver, så er det noen med babyer i alderen 8 måneder
og oppover som vil smake så si fra!

Hvis ditt barn har smakt eller etter å ha fått smake
etter for eksempel smaksprøve fra meg er jeg veldig
takknemlig hvis dere kan besøke denne linken
å logge inn med en av kodene under og svare på 8 korte spørsmål
om produktet og hvordan ditt barn likte det.

4935490138
4935490146
4935490153
4935490161
4935490179
4935490187
4935490195
4935490203

TUSEN takk for hjelpen!

Hvis du ikke har lest mitt forrige innlegg om Buzzador
finner du det her her.

Jeg er en buzzador, noe som innebærer at jeg
av og til får forespørel fra BUZZADOR om å være med
å teste ulike produkter. Takker jeg ja og blir valgt ut får jeg tilsendt
prøvepakker i posten. Noen til meg selv og noen som jeg skal dele ut
slik at andre får muligheten til å prøve produktet.
Eneste jeg da ønsker er en tilbakemelding på hvordan dere likte produktet
dere fikk prøve.
Nå er det en ny måte å gjøre dette på, og det er ved de kodene over.
Man logger inn å svarer på 8 enkle, korte spørsmål om prøven.

Hvis jeg buzzer sammen med noen, altså er tilstede da produktet blir
testet har jeg også muligheten til å ta et bilde og legge ut en lynrapport inne
på min side hos buzzador, sammen med et kort referat av hvordan buzzingen går.
Det er både de og produsenten av produktet takknemlige for.


Hvis DU ønsker å bli en buzzador kan du klikke deg
inn HER, lese mer om det og kanskje bli medlem!?

Det tar ikke mye tid, koster ingenting og er ikke noe tull!
Anbefales!

GoodLuck!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...