Nyeste

31 juli 2011

Gammelt er fint..!

Har dere hatt en fin søndag?
Det har vi. Startet med god familie frokost,
og mange timer på låven for å prise tingene til loppisen
vi skal prøve å få til i løpet av uka.
Håper vi blir kvitt masse så får vi bedre plass i
skuffer og skap ;)
(eller som Tom Arne sier, så blir det mer plass til ting jeg
handler på loppis..) Haha :p

I efta har jeg, Tom Arne og Embrick vært på elva i båt.
Lekte sjørøvere og prøvde fiskelykken.
Ingen fisk, men koselig likevel.
Godt for Embrick med litt alene-med-mamma-og-pappa-tid.




Men jeg har blitt så glad i symaskina og kjøkkenvekta
jeg fikk tak i på loppemarked i går♥



Vil samtidig vise dere hva jeg kjøpte meg på ferien.
I gågata i Rättvik ligger nemlig en kjempe fin interiør butikk,
Furutorp tror jeg den het. Med masse fint!


Kjempe stort hjerte av tre med slitte kanter, Fint!


Nå mekker min kjære sammen biff, fløtegratinerte poteter og peppersaus♥
Jeg har anvaret for salaten, så avslutter med å ønske
dere alle ei god ny uke!
Nye muligheter ;)

Klem MindeCaroline


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...