Nyeste

22 august 2011

Brukthandel♥

I Trysil har vi en liten, eller egentlig en ganske stor (?)
bruktbutikk som holder åpent 3 timer hver lørdag.
På lørdag lurte jeg med meg min kjære og ungene
en tur til sentrum for en loppis og en tur på bruktbutikken.
Uten noe spesielt i tankene..

På loppisen ble det bare et Ps2 spill til storungen,
men på bruktbutikken sto det ting og ventet på meg.


Dette super-søte gamle nattbordet!
Egentlig 120,-, men til min flaks var det halv pris på den
 ene delen av butikken akkurat der denne sto og
akkurat denne lørdagen!


En blåmalt hylle? Benk?
Blir uansett fin i hvitt ;)
Den ga jeg bare 50 kroner for!!

Og det beste av alt;
Jeg fikk kjøpt meg hagemøbler i tre!
Hatt så lyst på hvitmalte hagemøbler i tre i flere år,
og på bruktbutikken fikk jeg bord og 6 stoler,
(vistnok rødmalt, men det kan endres..)
til BARE 250 kroner! =)
Det er billig det!
Var halv pris på det settet også.


Siden vi ikke hadde planer om slike innkjøp,
hadde vi jo ingen henger på bilen. Derfor er møblene
fortsatt i butikken og blir hentet på lørdag.
Bilde kommer dermed senere ;)
Jeg er såå fornøyd!

Klem fra MindeCaroline

1 kommentar:

  1. Oi oi oi..her har dere virkelig gjort noen gode røverkjøp! Gratulerer!:))
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...