Nyeste

25 august 2011

Tennbriketter og symaskin

Har lenge irritert meg at det til stadighet ligger
tennbriketter på stuegulvet her.
Vi har så langt ikke klart å finne briketter i boks som
faktisk er bra, så vi kjøper tennbrikettene våre på Kiwi,
og de er bare pakket i plastikk.
Altså, havner en etter en gjerne på gulvet etter åpning.
Det er jo heller ikke noe særlig med en mini som kravler
over gulvet og putter alt han får tak i rett i munn.



Så i kveld tok jeg endelig tak i "problemet", og plasserte
alle tennbriketter i ett norgesglass (ja, jeg er jo så glad i dem!)
Knytte på bånd og hang på et hjerte.
Enkelt og lekkert ♥


Vi har også vært en tur i Elverum i dag, hvor jeg håpte jeg
skulle få tak i ett bestemt scrappe ark til minnerammene jeg
skal lage til ungene.
Men dessverre hadde de bare rosa igjen av arket jeg var ute etter,
men jeg fant noe annet så i morra kan jeg endelig få begynne
med rammene.
Også fikk jeg meg endelig symaskin!
Det har jeg ønska meg leenge..


Da skal jeg lese bruksanvisning og sette meg
inn i maskina's funksjoner slik at den kan hjelpe
meg i gang med nye prosjekter. Gleder meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...