Nyeste

28 august 2011

Helga vår og nye skatter

Har dere hatt en fin helg?
Vi har hatt ei innholdsrik helg med mye kos.
I går var vi i kirken på barnas jubileumsdag.
Trysil kirke er 150 år nå i 2011 og det har blitt feiret
med diverse arrangementer gjennom hele året.
Jeg har har vært med på babysang med begge ungene,
og småbarnssang med Embrick (snart begge, håper jeg.)
Kjempe koselig!!
Opplegget i går var også bra. Tegnekonkurranse, skattejakt,
fortellerstund og pølser/kaker.

I går efta satt jeg med minnerammene til ungene, også koselig!
Ble ferdig med dem i dag så skal vise dere i morra.
I tillegg fikk jeg rydda skikkelig i mye av scrapbooking utstyret mitt.
Det trengtes, og var en av punktene jeg hadde på "ting å gjøre" lista mi
mens jeg hadde mammapermisjon.
Nå er det endelig gjort.

I dag har vi gått en lang tur på skogsveiene rundt huset her.
Embrick fikk sykle.


Det er høst i Trysil, både på farger, lukt og luft!

Vi var også hos oldefar (til unga- bestefar til Tom Arne)
i dag på besøk, og vet dere?
Jeg fant, jeg fant!
I uthuset lå det nemlig mange striesekker!
Jeg har jo lett sånn etter alt som har med strie og gjøre.


Dessverre lukta det litt gammelt av dem.
Noen som vet om jeg kan vaske strisekker i maskin?
Både med tanke på maskina og sekkene.
Så ingenting blir ødelagt.

Fant også det fine gamle vinduet der.
Vet ikke om jeg skal male/pusse det, eller ha det
akkurat sånn som det er..

 
Bildet under er sekken min søte kollega
kjøpte med til meg fra nord Norge i sommer.
Den tømte de for kaffebønner slik at ho
skulle få den med seg.
Snilt altså! Både av selger og av kollega.
Ingen sak for meg ♥
Den har jeg allerede store planer for.


OG jeg har fått tak i gammel dør!


Egentlig ikke helt sånn jeg så for meg,
men fin likevel.
Jeg var egentlig ute etter lignende, men med
Z form på. Hvis dere skjønner?
Eller ei gammel innedør, helst som
malingen såvidt fortsatt sitter på.
Må gjerne flasse (masse).
Det ønsker jeg meg!
Noen som har, eller vet om?
Jeg er veldig interessert!


I dag tok vi middagen på Peppes pizza!
Namnam!
Der har de forresten fått lekerom. Helt genialt da
man har med 2 rastløse småtroll.
Anbefales!

I går natt drømte jeg forresten om paller hele natta.
Husker jeg var inne hos Timian 2 ganger, men fortsatte
å drømme om paller begge gangene jeg sovnet igjen.
Kanskje ideer skapes i drømmene?
For jeg våknet med masse ideer om hva en pall faktisk
kan brukes til.
Dermed ønsker jeg meg det å! ;)

God ny uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...