Nyeste

16 oktober 2011

Vårt "nye" soverom

For snart 3 uker siden begynte jeg med maling av
gulvet på soverommet vårt.

Jeg drømte om hvitt!


Etter 4 strøk var endelig gulvet forandret.



SOVEROMMET FØR



OG


SOVEROMMET ETTER



Så romantisk, lyst og lekkert!
Jeg er veldig fornøyd.

Jeg fikk solgt alt det svarte og røde fra rommet.
Kjøpte 6 liter gulvmaling og begynte forandringen.
Nye hyller, nye gardiner, ny sengekappe, sengegavl,
sengetøy, sengeteppe, taburett ++



Sengegavl av gammel låvedør.




Ny vegghylle av gammel potetkasse.
Malt med bare ett strøk for en old/shabby look.
Ble den ikke fin?



Av et gammelt vindu lagde jeg ei fin "ramme",
2 rom med hønsenetting for bildeoppheng og
i midten monterte vi ei plate som jeg malte
med tavlemaling.
På den kan vi skrive søte nattemeldinger til hverandre ♥



Husker dere denne?
Den grå taburetten som jeg vant på auksjon
for 30 kroner i Landsjøåsen i sommer.
Den har nå blitt hvit og fin.

Den andre halvdelen av rommet er enda ikke klart.
Driver med litt oppussing av møbler og
forandringer der også.

-

Her skal vi trives!

Klem og med ønske om en god ny uke til dekk!

2 kommentarer:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...