Nyeste

28 november 2011

Advent hos oss

Fredag og lørdag ble det pyntet til advent
hos oss.
Alle som kjenner meg vet jo hvor glad
jeg er i å pynte? Så litt blir det, og mer og mer for hvert år.



Jeg er veldig glad i stuebordet mitt, som ikke bare
har god plass til oppbevaring under, men også har disse
søte rommene å pynte i til alle års- og høytider.
Jeg har hatt mitt i snart 2 år og det er mange
som har spurt hvor det er kjøpt. 
Bordet er et Ikea bord, serien Liatorp og det kostet 1795,-



Jeg elsker lysfat, og har alltid minimum 2 framme.
Disse to er årets advents-lysfat i tillegg til nå ett tredje med
de klassiske fire adventslysene på.

Fat fra Nille, krone fra Ikea og telys lykt fra Nille.


Tre fra Kid, Reinsdyr og stjerne fra Søstrene grene.
(Stjernen var brun-orginal, men jeg har brukt spraylakk)
Fatet er fra Nille.

Jeg har telys, både store og små på ønskelista i år.
Det går veldig mange her nå i mørke tiden.


Gjør dere noe ekstra ut av adventstiden?
Vi tenner lys hver søndag og synger "Tenn lys".
Tiden ellers går med til juleforberedelser, men vi er alltid
nøye med at søndagene skal inneholde mye god familietid,
og nå i advent blir det mye jule"verksted" med barna.
Koselig tid♥



3 kommentarer:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...