Nyeste

19 november 2011

Julebord og julestemning

I går var jeg på julebord med søteste gjengen
fra Læringsverkstedet barnehage, en kjempe fin kveld.
Koldtbord, godt drikke, søt dessert og fine folk.
Allsang, dans, lek, instrumenter og "årets kåringer'",
jeg ble årets hverdagshelt, så koselig!

Julebord gir julestemning ♥
Jeg gleder meg til jul og i morgen skal
jeg rote frem esken med adventspynten.
Jeg har som tradisjon å pynte til advent nest siste helgen
i november og til jul andre helgen i desember.


Mine nyeste innkjøp.

Sa jeg at jeg gleder meg til jul?!

God helg til dere!

3 kommentarer:

  1. hei på deg!
    Jeg håper du har hatt en fin helg så langt,

    I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

    Fineste søndag!
    Maia

    SvarSlett
  2. Kjempe søt premie. Gleder meg til trekning Maia:)

    SvarSlett
  3. hei ønsker dere alle god jul på forhånd
    julebord

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...