Nyeste

14 november 2011

Male prosjekter

Jeg har oppe på soverommet flere påbegynte 
maleprosjekter. 
For sånn er det med meg, jeg gjør ofte flere ting på en gang.
Og da det kommer til hobby er det så mange tanker og ideer, og
ikke minst gjøre-lyst at det skjer altfor ofte at det blir påbegynt
nye ting før det første er ferdig,
og akkurat nå er det ekstremt..!


Kabelrulle, minikommode, gammel skolestol, fuglehus og steiner.


Liten tallerkenhylle som venter på første strøk


Kabelrullen mangler bare et strøk og muligens decoupage 
eller noe sjablon skrift tilslutt.

Kjenner at jeg er helt klar for å bli frisk og å få tilbake
energien slik at jeg får gjort disse tingene ferdig og
begynt med julegave-verksted sammen med ungene.

Førjulsstid♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...