Nyeste

19 desember 2011

Juleforberedelser

I dag har jeg og småguttene hatt en meget 
innholdsrik dag i heimen.
Vi har hatt juleverksted og lagd julegaver,
vi har ryddet, sett på Pingu, bakt og
tatt storvasken på badet.


Så blid, og så flink!


KAOS!

Men jeg synes det er viktig å rote for å rydde.
Fram med alt, sortere, tørke/vaske av 
og tilslutt rydde pent på plass. 
Blir alt for lett rotette i skap og hyller..!


Og etter en slik dag var det herlig å finne sofaen
med mine nye kosesokker!


Et vinterMust! 
Må anbefale alle kosejenter sånne.
Mine er kjøpt på Cubus for 149,-
Tjukk fleece på innsiden, kjempe gode!

Tre dager på jobb og så er det juleferie!
KOS! ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...