Nyeste

16 mars 2012

Travle dager..

Som overskriften sier; det er travle dager her i heimen.
Dagene løper fra meg med jobb og enda mer jobb hjemme,
og da dagene løper slik blir det lite tid til blogging for meg..
Har nemlig satt meg en frist og bli helt ferdig med alle nye soverom 
før, eller i alle fall i løpet av neste helg.


Jeg har nå malt tre strøk på vårt nye rom, to på 1 åringens nye rom
og jeg er halvveis på 4 åringens nye rom.
Jeg har sparklet, pusset, malt, flyttet møbler,
montert nye møbler, sortert masse klær og leker, ryddet og løftet.


Tre nye soverom er i ferd med å ta form. 
Vi gleder oss til å bli ferdige og få orden i huset igjen.
Jeg kan beskrive huset med ordet kaos nå. Det er ting og rot overalt.
Slik blir det nemlig da all energi etter jobb blir brukt inne på ett av 
de fire rommene som nå er i forandring.
Blir lite overskudd eller interesse for å ta igjen andre steder.


Denne uka som snart er lagt bak oss har vi prioritert å bruke på
barnerommene slik at guttene kan få komme inn på nye rom nå i helgen.
Så jeg har kommet ganske langt der og håper at jeg kan begynne å innrede
med møbler og stæsj i morgen. Stort smil!

I morgen har minsten 1 og 1/2 års dag og i den anledning skal vi bake boller
og ha litt familie på besøk. Alltid koselig! ♥
Lover å få til flere innlegg gjennom helgen.

Tusen takk for at DU er innom. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...