Nyeste

19 april 2012

På møte i hagelaget, faktisk..




I går fikk jeg en sms av mamma som lurte på om vi
ville være med på hagelags møte.
Tema denne kvelden skulle nemlig være hagedammer, og
det er interessant for oss da vi har snakket om å få til noe
sånt siden vi kjøpte huset.

Vi har en veldig stor tomt, med mye god plass utendørs.
Dessverre ligger gården og huset ved en skogkant og de høye
trærne gjør at vi mister sola ganske tidlig på dagen på siden
der vi har mest plass.


Vi ble med på hagemøte, mitt første.
Det var mange fine bilder av flotte dammer og vi fikk
masse inspirasjon. Det handlet mye om det å ha fisk i dammen, men
det ble ganske fort uinteressant for oss på grunn av mye ekstra jobb.


Om det blir i sommer, eller neste år vet vi ikke.
Vi har fortsatt igjen en god del utvendig på huset som vi må
prioritere da sommeren kommer før vi setter i gang med nye 
store prosjekter.
Men som vi lærte i går er det veldig viktig å bruke god tid
på planlegging av hagedammen før man setter i gang.


For min del er det (altfor) ofte kort vei mellom drøm og planlegging..
Men uten å ha planlagt noe kan jeg helst se for meg at vi ender
opp med en slik liten dam som på bildet over.
En søt og skjønn liten dam, med en liten fontene.

Hageidyll




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...