Nyeste

25 april 2012

Vinterens lysfat

Fra januar og til nå er det den hvite fargen som
har dominert hjemme i stua vår, vinterens farge.
Så igjennom gamle innlegg nå og ser ikke at jeg har vist fram bilder
av lysfatet som har prydet stuebordet hos oss nå igjennom vintermånedene.



Lykta til venstre i bildet "lagde" jeg tidligere i vinter.
Vanlig glass med eggehvite/sukker.
Stemning!
Se innlegget HER.


2 veldig store kongler som jeg har fått av to søte
små i barnehagen min - plukket på tur og varig minne for meg.


Begge reinsdyr fra Søstrene grene og "bjørk-lykt" fra Kremmerhuset.


God natt søte lesere ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...