Nyeste

09 august 2012

Østkant torget

I dag har jeg tilbragt hele ettermiddagen og kvelden
ute i låven for å rydde opp igjen etter fjor årets loppis.
Noe klær, gardiner, duker, lys, leker, baby utstyr,
en hel del pyntegjenstander og mye ting og tang!

Jeg har bråbestemt meg for å reise til Elverum på
lørdag for å stå å selge på Østkant torget.
En parkeringsplass i Elverum der folk fra fjern og nær
kan komme å selge det de måtte ønske hver lørdag
gjennom sommer sesongen.


I helga er det også Elverums- og jakt og fiske dagene
så jeg håper det skal være mulig å få solgt noe. Smil!
Det er jo endelig meldt SOL også!!


1 kommentar:

  1. Skal faktisk å titte litt på Elverumsdagene, så kanskje jeg ender opp med å handle hos deg :-) hehe

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...