Nyeste

16 september 2012

Farvel sommer

I helga har jeg ryddet bort lilla sommer fra stua, og rosa romantikk 
fra kjøkkenet og høst fargene skal rotes fram fra plast-kassene fra Ikea.
Det er definitivt blitt høst ute, bladene har endret farget, de blåser
av trærne, det buldrer av vind i veggene, tekoppene er mange og vi fyrer i peisen.

Det er altfor kaldt, men det er en veldig koselig årstid ♥


Sommerens lysfat med mye lilla.






De hvite rustikk lysene er fra Ikea, og de lilla fra Nille.
Nå har jeg lett på Nille, Ting og tang og Europris for å finne slike i brune,
uten å lyktes. Er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne brune slike lys..?
Bildene i rammene er postkort, 1 kr stk. Smil!




Tapet på lerret! Se tidligere innlegg her for å se hvordan de er laget.
Enkel forandring.

I morgen fyller vår kjæreste 1 åring 2 år! 
Helt utrolig, og jeg er allerede en smule følelsesladet i forhold til
den store dagen. Lille babyen min blir 2 år..!
Dessuten skal han i barnehagen, og det er første gang jeg skal
sende et barn i barnehagen på selveste bursdagen.
Storebroren Embrick er jo et fellesferie barn og har derfor aldri vært
i barnehagen på dagene sine da vi enten er på ferie eller barnehagen er stengt.

Litt rart! Men jeg henter han tidlig og vi skal feire hele kvelden ♥

Håper dere får ei fin ny uke, og husk
 å fylle hver dag med noe som gir deg masse tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...