Nyeste

25 oktober 2012

Høst ♥ (med bilderas!)

Som nevnt tidligere, jeg er glad i høsten!
Slik jeg er glad i alle års tidene. -Med hver sin sjarm.

Jeg liker (faktisk!) at det blir mørkere ute, det gir mer lys inne, 
levende lys og fine (bord)lamper. Unger som sover til kl.9
på en lørdag fordi det enda er mørkt på soverommet.
Jeg liker den friske lufta, jeg liker fargene, høst moten, 
kakao, ull teppe og ukeblad!









Enkelt pyntet med lysfat, høst lerettene på veggen og brune lys og gardiner!
-

Noen ulemper med høsten er det også, sånn som det er med alt(?).
Det er kjedelig å krangle med unger som ikke kan skjønne hvorfor
de skal ha på lue og votter bare for å bli kjørt i barnehagen, eller
vinterjakke, stilongs og ullsokker.. 
Jeg kan ikke fordra å skrape is av frontruta!
Og jeg liker ikke at det blir kaldere ute (og inne) og bruker
derfor lang tid på å omstille kroppen til vinter temperaturer.
Men jeg vet at det går seg til, bare det får gått nok uker.. Smil.


Videre god høst og god helg! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...