Nyeste

16 oktober 2012

"Nytt" soverom!!


Soverommet er ferdig!
Lørdag, søndag og mandag har gått med til
maling av gulvet, tre strøk. Vinduet har blitt malt på nytt og
den gamle døra som også tidligere ble brukt som sengegavl har fått ny farge.
Hvit, så klart ♥





Den gamle sminke kommoden har også fått hvitmaling, men
jeg legger ikke ut noe nærmere bilde av den nå siden den fortsatt
mangler skuffer. Håndtakene på skuffene var nemlig så stygge så
de har blitt fjernet og skuffene skal sparkles, pusses og males (og repeat!)
Skal kjøpe nye søte knotter, bare jeg bestemmer meg for hvilke.


Bjørke-stubben som kjæresten var ute å hugget i går, har blitt nattbord!
Og det faktisk hans ide, ikke så verst kreativ han heller nemlig.. Smil♥


De nye vegghyllene er to veldig gamle barneski som lå igjen i garasjen 
her da vi kjøpte huset. De har fått tre strøk hvitmaling de også.




Nye kroker til pysjen, eller morgenkåpen ♥

Kjæresten har allerede fått kommentere min tid der oppe, 
da jeg var der da han reiste på bowling og jeg var der da han kom
hjem fra bowling - klart det. Nå trives jeg! Fyr i jøtul ovnen og det 
nyeste bolig pluss bladet i god-stolen - på det nye rommet ♥ 

(Se FØR bilder under SOVEROM "kapitlet", 
her eller her)


God natt, søte drømmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...