Nyeste

21 oktober 2012

Søndag ♥

En innholdsrik søndag er snart lagt bak meg.
Startet med koselig besøk av søteste Linda Merete med små-gutta.
Te, kjeks og fire lekende glade barn.
Så reiste jeg på lunsj med fineste Liv Marit, god mat og 
etterlengtet selskap. Veldig koselig!


I ettermiddag hadde vi familie på besøk for å feire
at det er 5 år siden eldstemann ble døpt i dag.
Vi (eller jeg?!) er jo så glad i feiringer så vi feirer det som feires kan,
og i dag ble det bolle fest - selv om vi klarte å brenne det ene brettet med boller..
Veldig flott med en svigermor/farmor som da tropper opp med en
 lekker jordbær-gele kake. Vi er heldig.

(Sånn det kan gå da jeg tror mannen passer bollene, og 
han tror det er jeg som passer bollene..!)
Uansett så klarte brettet med kanelsnurrene seg, og det var tross 
alt viktigst, mente eldstemann. 
Koselig kveld med album-mimring og dåpslys-tenning.





Håper dere fine lesere har hatt en fin helg!?
GOD NY UKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...