Nyeste

05 desember 2012

Pakke kalender

Guttene har i år som i fjor pakkekalendere, og de er i år like av utseende som
i fjor. Ikke vært veldig kreativ der i år, og siste pakke ble pakket og hengt opp
kl. 01 natt til første desember - Alt er som de pleier her, med andre ord. Smil.





Det er spesielt moro å se at minstemann er så ivrig på pakkene.
Gleder meg til julaften, og gleden i barnas øyne! ♥

Ps. Jeg har slettet en del små- gamle innlegg med få lesere, og derfor 
fått til litt plass til overs til nye innlegg med bilder.
Vil jo få delt jula vår med dere som følger med. 
Men kommer du over bloggen min og har erfaring med det å kjøpe
mer plass for bilder i google/picasa så del gjerne dine erfaringer.
Noen blir vistnok trukket et lite beløp hver måned, andre kun en gang i året, 
og det gjør meg skeptisk til å trykke ja, på "kjøp mer plass" 
(i blogspot, som skal være gratis..!?)

2 kommentarer:

  1. Hei, hvis du leser slutten på dette inlegget kanskje du kan få hjelp: http://vinterv.blogspot.no/2012/11/o-dar-var-ditt-utrymme-slut.html

    Fine nissebilder og veldig fine kalendere!
    /Karolina

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Der skal jeg jammen ta en titt for jeg må finne ut av dette.
    Rusen takk!

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...