Nyeste

04 april 2013

Nytt navn og et nytt forsøk


Jeg har savnet bloggen min ♥
Jeg har jo hatt perioder uten mye blogging tidligere, men jeg har aldri
klart å gi meg helt, eller å faktisk slette bloggen.
Bloggen min er jo en "dagbok-kind of thing" for meg. Et sted jeg kan
se tilbake på bilder og historier fra egne opplevelser, men også et "koble av sted".
Godt å treffe sjeselongen eller sofaen på kvelden etter en hektisk dag og
skrive et innlegg. Jeg liker det og jeg har savnet det!
Jeg har lenge hatt ønske om å endre navn på bloggen, men tok aldri steget, før jeg
uka etter jul fikk to henvendelser på samme uke om blogg-adressen min, at den var
vanskelig å huske.
Nå tre måneder senere har bloggen fått ny adresse og ny tittel.
Velkommen til Fire på Bekkvang! Håper den nye adressen blir noe enklere;
http://www.firepaabekkvang.blogspot.com


Bloggen min er liten, relativt få lesere og følgere og lite
(skriftlige) kommentarer. Jeg har ikke noen gang hatt som hensikt å bli
en "stor-blogger". Jeg startet å blogge først og fremst på grunn av huset.
Vi kjøpte et gammelt og dårlig hus og måtte renovere det hele. Det var det
veldig mange som var nysgjerrige på, og vi fikk mange
spørsmål både om hus, tilstand og "hvordan løse/gjøre" spørsmål under den tiden.
Å renovere et gammelt hus var en opplevelse som jeg ville dokumentere for vår
egen skyld, og venner og familie langt unna ville også se på bilder.
Da passet det med en blogg.
Jeg startet å blogge og det gikk opp for meg at våre erfaringer kunne bli
nyttige for andre som skal gå igjennom det samme.
Jeg fikk mange sms og mail'er med diverse spørsmål under renovering/blogg starten og
jeg fant virkelig en lykke av å kunne hjelpe og inspirere andre. Veldig gøy!
Og fra hus og renovering gikk det etterhvert over til mer interiør..

Så ble det sånn da, at det ble moro å blogge interiør og gi inspirasjon til andre.
Jeg finner jo selv mye inspirasjon ute på nettet på blogger og interiør sider og
synes det er veldig gøy å kunne gi det samme tilbake til andre.
Nå har jeg hatt en (alt for) lang blogg pause på tre måneder og jeg har fått høre av
fine mennesker at de savner å lese bloggen min.
Jeg er så takknemlig. Jeg synes det er så koselig!
Jeg føler meg privilegert for hvert eneste besøk jeg har her inne! Smil.




Takk til venner, familien nær og langt unna og alle dere andre for at dere fant 
veien til bloggen min. Jeg håper dere finner rom for et pust i bakken her hos meg og oss!

-Minde Caroline

2 kommentarer:

  1. Oh joy!
    Liker masse:)

    Klem fra Marie;)

    SvarSlett
  2. Takk tuppa mi!
    Håper jeg klarer å følge opp med innlegg =)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...