Nyeste

10 april 2014

Den nye brødmiksen til funksjonellmat


Er helt uten hele frø! 
Supert etter min smak siden stort sett alle LK brød inneholder frø, nøtter eller kjerner og da spesielt linfrø som jeg ikke er veldig begeistret for. 
Jeg kjøpte miksen hos Sunkost for 58,- (mener jeg iallefall å huske at den kostet). 

Som de fleste mikser kan man velge å lage andre varianter enn brød. Denne gangen ble det rundstykker og jeg gadd ikke en gang å rulle de fint ut. I stedet brukte jeg spiseskje og la kladder på bakepapiret. Smaken var bra, og spesielt gode var de med kokt egg eller peppersalami. Forresten var det bare vann som skal tilsettes miksen. Den er også glutenfri. 

Terningkast 4,5 smil 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...