Nyeste

07 april 2015

Easter/påske

Høytider - i mitt hjerte! 

Påsken i år har bydd på noe mindre aktivitet enn den vanligvis ville gjort fordi jeg er bil-løs. Blir noen kilometer for langt å bære skiutstyr til langrenns løyper og slalom bakker, men noen turer har det blitt likevel. Det det jo bare! 













Et lite bilderas fra årets påske. 
Været har vært fantastisk (med unntak av tidvis litt for mye vind). Men sola har vi sett hver dag og alle vet at jeg elsker det!
Så om vi ikke har fått vært mye borte har jeg vært mye i sola likevel. Jeg har også hatt ett par fantastiske(!) kvelder med venner, sovet lenge (i alle fall lengre enn vanlig!), fått trent en god del, spist godt, lest bok, sett filmer og også lest en god del anatomi i forhold til urinologi og sykdomslære om det samme. Nå gleder jeg meg til praksisperioden er i gang for da går det virkelig mot sommer og (skole)-ferie!  
Nå som april er godt i gang er jo den første av de beste månedene i gang. Hurra! 

Nyt påskens siste fridag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...