Nyeste

07 oktober 2015

HØST

Det er liten tvil om at det er høst ute! Det er veldig mye gult og oransje, og noen trær er for lengst tomme for blader.
Da vi kom hjem fra Tenerife 1 september var det allerede flere trær ute på gården som var mer gule enn grønne. 
Høsten er ingen favoritt blant årstidene, men den inneholder mye jeg setter pris på likevel. De har jo hver sin sjarm alle årstidene! Fargene, den friske kalde lukta,  peisvarme, brettspilling, telys og andre lys i massevis nesten hver eneste kveld og kakao og en god bok under ullteppe. Det blir dog lite med de to sistnevnte for ikke unner jeg meg kakao og ikke har jeg tid til å lese noe annet enn pensum litteratur. Den delen av høst får jeg ta tilbake i 2017, smil







Jeg våget meg ut på første aktivitet etter operasjonen i dag. En veldig rolig gå tur på 3 kvarter. Det var ganske fantastisk! 

En uke har gått siden operasjonen, 16 is i magen, 4 kilo ned på vekta og en ganske elendig form jevnt over. Men nå begynner det endelig å snu og det er jeg selvsagt lettet og glad for. Kveldene og nettene er mest smertefulle nå, men jeg har klart å få i meg noe fast føde de siste dagene. Det er ekkelt (i halsen), men det hjelper jo på energien! Det trengs for om 5 dager er jeg klar (forhåpentligvis!) for 10 uker praksis i hjemmesykepleien. Det blir spennende å bli mer kjent med sykepleierens rolle der jeg føler meg relativt godt kjent som arbeidstaker til vanlig! 

Nyt høsten, nyt naturen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...