Nyeste

10 mars 2011

NY SOFA!!

Og dermed i lykkerus! Herlig.
Sikla etter ny sofa i over ett halvt år, og endelig ble det virkelighet.
Var noe jeg fikk over meg da jeg gikk gravid med Timian, ble plutselig da såå innmari lei
av den svarte og hvite stilen vår. Enda jeg alltid hadde likt den, og det var slik vi alltid hadde hatt det.
Men da, ca 6-7 måneder på vei ble jeg så lei, og begynte sakte (men sikkert) å bytte ut alt det
svarte med mer hvitt.
Fikk virkelig sansen for fransk landstil/gammelt/shabbychic og alt i den retning.
Hadde ikke sett for meg da at det skulle bli så mye nytt, men sånn ble det.
Bortsett fra den sofaen da, den har vi mangla. Tom Arne har jo såklart ikke vært interessert i å kjøpe ny sofa, han trives med den svarte skinnsofaen 2+3 seter. Men han har hele veien vært veldig enig i at den tok altfor mye plass i stua. Men såklart ikke interessert i å bruke penger på ny.
Men han sa det var helt greit hvis jeg ville bytte ut den. Han kunne ha skinnsofaen i "verkstedet" sitt på låven.
Så sånn blir det.



Bildet er tatt med mobilen på Bohus, så ikke det beste. Men dette er vår nye sofa!
Vi har ei veldig vanskelig stue, siden den er forholdsvis liten og todelt.
Ville jo først og fremst ha hjørnesofa så vi kunne få bedre plass i stua, men jeg lette og lette.
Virket helt håpløst å finne en som kunne passe. Så også på sjeselonger, men de jeg fant og likte synes jeg ble for trange til minimum 5 personer. Men så fant jeg denne på Bohus i dag da vi var på Mart'n i Elverum!
Lykke!
Må vente ei uke før vi kan hente den siden vi måtte bestille den speilvendt.
Håper det blir like bra som i hodet mitt :)

Ellers kjørte Embrick karusell i dag, fremskritt! Han har jo vært livredd karuseller etter at jeg var så dum å
tok han med oppi en sånn mini berg-og dalbane (dragen) på Elverums mart'n i fjor. Før det var han jo super ivrig. Men nå tror jeg skrekken er kurert og det er bra. Håper han blir like glad i sånt som meg, så vi kan kjøre sammen da han blir større:) Tom Arne er ikke glad i karuseller, så da kan jeg få more meg med stor-ungen og forhåpentligvis lillemann etterhvert også.

Så ble det faktisk mer klær på meg i dag også! Super undertøy, treningsklær og en cardigan. Goodie!
Embrick fikk en stor Buzz Lightyear, så han satt pent og pyntlig på alle butikkgulvene å lekte i dag.
"Her fra og til evigheten?". Kjempe tilbud, på den sparte vi 600,- og på klærne sparte jeg 500,-.

OG TUSEN takk til den snille, snille jenta på Jernia i Elverum som ga meg 2 meter av gavepapiret deres, helt gratis da jeg spurte hvor mye hun skulle ha for en halv meter..!


Fint ja?
Falt for det med en gang jeg så det, så måtte nesten spørre om å kjøpe igjen litt.
Fikk fine "lage lys med bilder" ideer i hodet nemlig.


En høyst vellykket dag på Mart'n!

2 kommentarer:

  1. fin sofa:) vil gjerne se bilde av sofaen når dere har fått den opp:)

    SvarSlett
  2. Ja, tror det blir braa! Bilde kommer såklart. hente den på torsdag:D

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...