Nyeste

13 mars 2011

Prosjekt; gammelt vindu


Vi rev jo hele veggen langs det gamle påbygget da vi skulle bygge ut. Var også veldig ødelagt av fukt den veggen. Vi bestemte oss for å ta ut det gamle vinduet i den gangen og ikke sette inn noe nytt der.


Nærmere bilde, men lite.
Dette vinduet fikk jeg tanker for ganske med en gang..

Knuste først glasset, pusset vekk glass og gamle malingsrester.
Malte det hvitt. Etter tørking pusset jeg med grovt sandpapir der jeg ville ha den
slitte og gamle looken, tilslutt gjentok jeg prossesen og

nå henger det slik i stua


Fikk tak i en rull med hønsenetting som mamma hadde liggende.
Klippet til og stiftet fast den på baksiden.

Veldig fornøyd med resultatet, og moro at det er vinduet vi hadde i gangen
den første vinteren vi bodde her.

3 kommentarer:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...