Nyeste

14 mars 2011

Enda en helg forbi

(Pga. blogg/nett problemer blir innlegget som ble skrevet søndagskveld først postet nå.)

Hatt en innholdsrik helg igjen vi:)
På fredag var jeg og Timmy på en mini trilletur i bygda.
Hentet ei bok jeg hadde bestilt på biblioteket; Kaja 1988-2008.
Gleder meg til å begynne å lese den.
Så gikk vi innom Nille for å kjøpe lys som var på tilbud. Men der var såklart tomt,
men de skulle kanskje få inn igjen over helga. Håper det for 15 kroner for 7pk kubbelys er billig!
Skulle egentlig levere alle dåpsgavene til Timian på gravering og
bestille bilder til takkekortene, men det var såå kaldt pga sur vind så ble dårlig med
mer trilling. Dro derfor å hentet Embrick i barnehagen.
Så besøkte vi pappan min og reiste hjem.
En lazy evening - men gøtt det!

Lørdag sendte jeg bort alle 3 gutta mine for da skulle ho mor vaske huset;)
Ikke at det er noe problem at dem er her, men vasken går såå mye lettere med musikken
på "full guffe". Da storkoser jeg meg med helgevasken.
Fikk tatt nesten hele huset før de kom tilbake.
Da samarbeidet vi 3 største med Embick sitt rom.

Embrick, lille Timian og jeg ordnet oss til grilling hos min søster kl 17.
Der var en av Embrick's kompiser, så ble mer lek enn mat på han.
Men det er vel sånn det skal være..?
Ble 2 koselige timer der.

Kl. 19 dro vi hjem og hoppa i dusjen og skifta.
Så reiste vi på laaven (Restaurant i Trysilfjellet) for grillbuffet!
Selvsagt glemte jeg kamera mitt. Hadde planer om å blogge fra maten.
Det er noe av det beste jeg vet, grill buffet på Laaven på fredag/lørdags kvelder.
Yammi!! =D Noe jeg anbefaler på det sterkeste.
MASSE tilbehør, grønnsaker, sauser, frukt, tortilla, potet båter, fløtegratinerte poteter,
okse, svin ytre og indre, kalkun, entrecote.
Kjempe herlig. Og siden det er buffet så spiser man jo så mye man orker!
For en gang skyld var det jeg som fikk ett glass til maten, mens Tom Arne kjørte. God vin!
Skulle egenltig bli kjørt av min kjære til ei venninne som var "på hytta" i Trysil så vi kunne ta en tur ut senere,
men pga skyss/sjåfør trøbbel måtte vi utsette det.
Så derfor etter desserten (is,krem, bjørnebær) reiste vi hjem.

I dag fikk kjæresten sove leenge. Mens jeg sto opp med guttene.
Da Tom arne etterhvert kom ned planla vi dagen. Bestemte oss for aketur denne søndagen også.
Vi sørger alltid for god kvalitetstid hele familien på søndager ;)
Vi pakka sekken og reiste på barneskolen. Der er det fin bakke.
Embrick gikk opp, akte ned, opp igjen, ned igjen. Mange ganger.
Vi drakk kakao, spiste Minde sjokolade (ofcourse!), og Dora kjeks.
Moro for liten og for stor.

Kl. 18 reiste vi til søstra mi igjen. For å feire hennes 35 års dag (var igår.)
Vel gjennomført opplegg. Pølser på grillen inne i Låven, og ishockey på Trysil elva etterpå



De bor så fint til nede ved elva, og hadde fått til en kjempe fin skøytebane på isen.
Vi var mange som spilte, og alle like ivrige etter å score mål for sitt lag. Veldig gøy!
Etter kampen var det kaker- og så hjem.
Alle gutta i seng og jeg sitter her, har jo fått blogge-dilla. Er jo ofte sånn, at det først blir litt
minde-tid da ungene og gubben er i seng :)

Men en ny uke i morra, med nye muligheter!
God ny uke til dekk alle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...