Nyeste

15 mars 2011

Fra Løiten lys

For en stund siden svingte vi innom Løiten lys på vei til Hamar.
Var flere år siden sist jeg var der, og ble overrasket over hvor fint det hadde blitt der.
I tillegg til masse fine lys var det også mye små-interiør varer som falt skikkelig i smak hos meg og noe måtte såklart bli med hjem

Kort/bilde holder med engel


Skjønne fotorammer med engler


Drops i kjempe fin eske. Til pynt såklart..


Anbefaler dere en tur innom der. Kjempe masse fint og utstillingene er kjempe lekre!


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Siden Løiten Lys ligger "rett borti høgget her" så er jeg jo innom der i ny og ne. Jeg har en tendens til å havne i Brænderigata, og gjerne i butikken Den 7. Himmel...Der er det mye fint!
    Kanskje der du kjøpte "engle-sakene" og dropsesken?
    Ellers er det jo alltid spennende å rusle rundt overalt der. En helt spesiell stemning.
    Har du forresten vært oppom Bokloftet? Ganske mye interessant der også faktisk...

    Artig med sånne litt "lokale innlegg" syns jeg! Dessuten er det mange bloggere som passerer Løten èn eller annen gang og som gjerne stikker innom Løiten Lys. Kanskje fordi de har lest om det i èn eller annen blogg...feks DIN! ;)

    Ha ei fin uke videre!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren din June!
    Det har blitt skikkelig fint der ja, masse fint å se på og en god stemning.
    Greiene mine er kjøpt på 7.himmel ja, herlig butikk!
    Bokloftet, nei. Der har jeg ikke vært. Men skal sjekke ut det neste gang vi er innom.

    Anbefaler alle en tur innom Løiten lys ;)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...