Nyeste

19 mars 2011

Helt fornøyd

Sofakroken i stua vår/sommeren/høsten 2010


Høsten 2010 bestemte jeg meg for sofatrekk.
Fint for å teste ut om vi med 2 barn (og griser gjør jo vi også) kunne ha lys sofa,
men mest fordi jeg var så lei av den svarte skinnsofaen


Ble fornøyd med dem, gjorde stua mye lysere.
De ble sittende på i 6 mnd.
Men ikke en dag gikk uten tanken på ny sofa.
Lette og lette for å finne en hjørnesofa som kunne passe inn i den trange todelte stua.
På Bohus sto den og ventet




Og der, endelig ny hjørnesofa på plass



Jeg ble veldig fornøyd, og til og med Tom Arne synes det ble veldig fint og veldig fornøyd med mer plass til lek og annet i stua.

Nå blir det lenge til det skal byttes ut noe mer i stua! ;)




Også fikk vi jo nye fine hagemøbler...

Haha!




2 kommentarer:

  1. Det ble jo helt ny stue, rå lekker sofa. Lyst og fint. Flinke dere er!

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint med ny sofa:) Like it alot!

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...