Nyeste

07 april 2011

I dag

var jeg og Timian på babysvømming. Han koste seg i vannet som alltid.
Etterpå ble det lunsj med Linda og Julie på Rialto, alltid kos. Skikkelig snadder med club sandwich på en torsdag, nam nam! I tillegg var det masse herlig sol så vi kunne sitte ute. Årets første ute lunsj.
Sur vind, men sol+vind er jo typisk på denne tiden av året..


Så møtte jeg kjæresten og vi dro på salg på Skistar shoppen i fjellet , endte selvsagt med noe i posen da

Ny genser til Tom Arne, meg og Embrick..
knæsje farger a gitt ;)

Deretter hjem og har siden da sittet med takkekortene etter Timian sin dåp.
Dåpen var 30 januar så det var på høy tid å begynne med dem og få dem ferdige. 
Mangler 4 kort enda da det ble for lite bånd, men Nille får besøk av meg i morra slik at jeg får gjort alle ferdige og klare for sending da. Bedre sent enn aldri ikke sant? Får dessuten ønsket alle god påske samtidig..




De søte vår dressene som jeg hadde bestilt fra ellos kom i posten i går


Embrick sin i str. 98 var dessverre litt liten, kort i beina. Søren at det var tomt for dressen i 104.
Men blir jo bare behov for slik dress i april/mai så han får bare bruke den. Timian kommer jo inn i den om 2-3 år, så får han slite ut den mer da. De var jo så søte i like dresser så må nesten bare beholde dem.

I morra skal jeg begynne på storvasken og pynte til påske. Det blir kos!


(bilde funnet på google)
Sweet dreams!

3 kommentarer:

  1. Var herlig ute, men får skikkelig dårlig samvittighet når jeg tenker på takkekort, har ikke startet ennå..

    SvarSlett
  2. Hehe, bra det er flere som er treige.. Skylde på "henda fulle" :p

    SvarSlett
  3. de med skrift er kjøpt hos H&m home, de med mamma og pappa er kjøpt i en butikk utenfor Oslo(men er fra PALMA, de var sviiiin dyre-fikk sjokk)den avlange er kremmerhuset og den med hjort er prinsess...

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...