Nyeste

19 juni 2011

Bomullspapir og andre funn

På Trysil flis og malersenter fikk jeg forrige onsdag tak i disse fine arkene (bomullspapir)


Med nattasangene som jeg synger for ungene hver kveld.
"Kjære gud jeg har det godt" og "Jeg folder mine hender små"
De kosta bare 19,- pr. stk. Billig! =D

Har nemlig dette i tallerkenhylla mi fra før, og det ga jeg 89,- for..
Så løp og kjøp!


Så hadde de fått inn kjempe fine små transferbilder


Skal vise dere etterhvert som jeg gjør noe med dem. Har noen planer nemlig ;)

OG tilslutt kjøpte jeg dette fine fatet med 3 skåler





Jeg virkelig liker den butikken altså!

Puss fra meg med ønske om ei GOD NY UKE til dere!
(krysser både fingre og tær for litt sommervær!)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...