Nyeste

17 juni 2011

Konfirmasjon

I forrige uke styra jeg mye med forarbeid til
Christopher Andreas sin konfirmasjon.
(Tante ungen min for dere som ikke vet :) )
Jeg og mamma lagde en film ved hjelp av windows movie maker.
Altså bilder som klippes sammen til en film.
Jeg lagde noe lignende til Embrick da han var baby, så mamma ønsket å få til noe liknende til Christopher og ba meg om hjelp. Hun har jo ikke sortert bilder på maange år, så det ble litt av en jobb og finne frem bilder, velge ut, få dem i riktig rekkefølge, legge dem inn, finne musikk osv..
Satt i mange dager og kvelder med det, men resultatet ble bra da den på søndag ble vist på storskjerm for Christopher, foreldre og gjester.




Lørdag bakte jeg 2 kaker og så fikk jeg jobben med å dekorere 8 lysfat.
Maud (søstra mi) hadde kjøpt inn MASSE stæsj,
så var litt å velge i, men resultatet ble sånn



Jeg bestemte meg for lenge siden for at jeg skulle prøve å skrive en sang til han på den store dagen.
Men det ble utsatt og utsatt.. Så begynte vi med denne filmen og dermed fikk jeg ikke satt meg for å prøve å dikte noen vers før fredag.
Men sangen ble ferdig og skrevet ut fra maskina 23.30 lørdagskvelden!
Alt som vanlig med meg, med andre ord.
Bedre sent, enn aldri. Ikke sant?


Skal dele resultatet med dere

Mel. Teddybjørns vise av Alf Prøysen.























Til å være min aller første sang ble den da ikke verst..
Den ble gjennomført bra og det ble i tillegg smil og litt latter rundt bordet.
Vellykket!



♥♥



Konfirmanten sammen med de 2 mindre fetter'ne ♥



Dagen ble vellykket og Christopher fornøyd :)
Bra det var fridag på mandag for den dagen ble veldig slapp..



Klem fra meg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...