Nyeste

01 juni 2011

LILLA

I dag har masse av det hvite i stua blitt byttet ut med lilla


Nye gardiner fra Bohus, lette og forholdsvis gjennomsiktige,
da blir det ikke så mørkt inne siden de slipper igjennom masse lys.
Sommer!




Flyteblomster og lys fra Ikea.
Flytelys har tydeligvis gått av moten, for jeg lette såå lenge
før jeg endelig fant hos trofaste Ikea. Men de hadde bare hvite.
Noen som vet hvor de har større utvalg av flytelys?

Telys glassene er fra Nille



Mekket sammen ett nytt lysfat.
Trodde aldri jeg skulle bli fornøyd, men det ble jeg da tilslutt.
Pospuri (er det det heter?) sånn "lukt blanding" i lilla tema
og pynteblomster fra Ikea og kubbelys fra Nille.



Da gjester dukker opp må såklart kakene serveres fra Lilla kakeboks ;)
Den er fra Søstrene Grene (Sandvika) og kosta bare 22 kroner!
De hadde flere farger også..


Og en orkide lignende plante i riktig farge fikk jeg kjøpt på Ikea..

Så da er stuen på Bekkvang lilla for sommeren.

Klem fra meg


1 kommentar:

  1. Hei Minde,,, du er så flink til å dandere ;)

    kjempefint :D

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...