Nyeste

01 juni 2011

Nye lerret bilder

I forbindelse med ny farge i stua fikk jeg i dag 
endelig begynt å lage nye bilde lerreter til stueveggen.

Lerret har jeg kjøpt på Europris, og tapeten er fra den svenske
butikken Rusta. De har ganske stort utvalg i tapeter til billig penge ;)


Disse i hvit tapet lagde jeg i høst. Tapet fra Rusta


Enkel forklaring.
 Jeg bruker stiftemaskin - eller hammer kanskje det heter?
Jeg har valgt å brette i hjørnene, men har sett andre som har laget
lignende som har klippet og limt i hjørnene i stedet..

Og resultatet ble sånn


Artig med litt forandring!

Det hele tok meg under 45 minutter,
rask og lettvinn vei til ny vegg dekorasjon.

1 kommentar:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...