Nyeste

07 juni 2011

Uteplassen

Har vært en Finfin helg med mye sol og kjempe god temperaur!
Herlig utetid. Håper det blir masse av det videre i juni,
min siste måned hjemme i permisjon.

Fikk beiset ferdig verandaen i går,

Som da gikk fra å være sånn


til å bli sånn



Ett sted i prosessen ble jeg skikkelig misfornøyd med fargen,
men da det ble ferdig synes jeg det ble bra!
Fargen ble så mye mørkere enn det jeg trodde da vi kjøpte
beisen i fjor, men men. Ikke helt som planlagt - ble bra likevel :)

Men!


Pasteller eller ikke pasteller..?
Er så mange fine sommer farger i butikkene,
og jeg lot meg friste, men ble det bra?



Eller er det finest med de "vanlige" fargene mine?


No vart je usikker!




Får gruble til finværet kommet tilbake.
Her har tordenværet tatt strømmen i kveld,
så blir noen dager før vi er ute på verandaen igjen likevel..

Nattaklem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...