Nyeste

25 juni 2011

Oslo tur, shopping og Fame visningstime

Hello på dere!

Dagene flyr og det er dessverre ikke like lett å få tid til
masse blogging. Det er så masse jeg vil blogge om og vise
dere nå om dagen, men dagene er så innholdsrike nå at det
fort går flere dager mellom blogginnleggene.

Embrick er nå ferdig med sin første ferieuke (av 3 sammenhengende).
Vi har bare vært hjemme. Gjort mye arbeid ute, mest med maling
så alt skal bli klart før vi reiser på ferie om få dager.
Er så kjedelig å reise på ferie med viten om at det er masse
jobb som venter da vi kommer hjem.
Så godt for alt som er gjort før avreise ;)

På torsdag var vi i Oslo, hovedsaklig for visningstime
hos Fame fotografene.
Var jo der 30 mai på fotografering med
ungene. Søskenbilder og 8 måneders bilder av Timian.
Så da reiser man dit etter noen dager/uker å får
se bildene på storskjerm, med stemningsfull musikk. Helt genialt.
Som det har vært før, var det kjempe vanskelig å velge ut bilder.
Blir i grunn verre og verre..
Men vi endte opp med et søskenbilde og et 8 mnd's bilde tilslutt.

Så ble det litt Ikea sjopping, Home & CottageSkeidar,
Kremmerhuset og litt på Jessheim storsenter -
der har jeg aldri vært før, men alltid moro å prøve noe nytt!
Der fant jeg DEN beste interiør butikken; Confetti!
Du kan sjekke ut mer på nettsiden deres hvis du trykker her.
Der var det skikkelig mye fint, så masse fristelser.




Og (nesten) det beste av alt, i dag reiste vi en snar tur til
vakre Skjæråsen gård og der fant jeg englevinger! :D
Ble såå glad! Som jeg har lett etter det..!
Prisen var bare 149 kroner, veldig fornøyd.
De hadde noen i rosa også, mye mindre da, for bare 19,- og 49,-.

Så hva tror dere? Ute eller inne?



Turen innom alle disse butikkene ga meg
tjuetalls nye ideer til prosjekter.
Er godt i gang med et skilt til taustigen ute på
 verandaen som det første,
så har jeg laget meg en liste med flere andre ting jeg skal prøve å få til i løpet av sommeren ;)

Moro med prosjekter!

PussPuss ♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...