Nyeste

27 juni 2011

Ferdig skilt og klar for ferie

I morres gjorde jeg ferdig "Garden" skiltet mitt.
Egentlig skulle jeg ha et skilt med teksen "vi er i hagen".
Eneste stedet jeg fant på nettet var såklart utsolgt
 (akkurat slik det bruker å være..)
Så da ble løsningen å lage et selv, og da ble det "garden" i stedet




I morra reiser vi på første sommerferie tur. Til Åland!
Har nesten blitt tradisjon å reise dit på sommerferie, blir 4 gangen i år.
(Er forresten et eget land, eller øy da. Mellom Sverige og Finland
 med euro og 1 times tidforskjell)

Kanskje jeg kan sammenligne med sørlandet?
Masse svaberg, sjø og hav ♥


hytta og stranda



den herlige utsikten- dag som kveld!

En veldig slappe-av ferie blir det i alle fall.
Kofferten er pakket med film, bok og blader.
Fiske, grilling, sol og bad sammen med mine, da blir det ikke bedre!

Enn dere, ferie snart?
-
Jeg ønsker dere lesere en GOD SOMMER og god ferie!
Kos dere og nyt dagene, uansett hvilket vær vi får ;)
Er tross alt langt fra det vikigste (været).

Klem fra MindeC.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...