Nyeste

05 juli 2011

Buzzer om Yogolino banan og fersken babymat

Dette innlegget skal handle om
Yogolino banan og fersken babymat!
Jeg har vært medlem hos buzzador siden jeg fikk Embrick,
altså snart 4 år siden.
Jeg er dermed en buzzer og det innebærer at jeg av og til
får forespørsel om å være med på diverse kampanjer.
Hvis jeg finner produktet interessant melder jeg meg på,
og blir jeg trukket ut for jeg prøver i posten.
Jeg prøver først ut produktet selv for så og buzze om det til andre
ved å dele ut og diskutere synspunkter/erfaringer.
Deretter sender jeg rapport tilbake til Buzzador.

Dette er på 4 år min fjerde kampanje. Så det er ikke snakk om mye jobb :p
Tidligere har jeg buzzet om Fanta B'good, Selvbruningskrem og
Natusan zinksalve og våtservietter.

Denne gangen fikk jeg være med på kampanjen Yogolino banan og fersken.


Timian fikk da såklart smake på ett beger i går


Og det falt i smak!
 Nam nam - sa han og strakk seg etter for en skje til.

Jeg var jo ganske sikker på at han ville like det på forhånd,
både fordi disse Nestle babymat beger'ne har vært en del av
kostholdet hans i 5 måneder og fordi denne
gutten stort sett liker ALT han får å spise ;)
Yogolino hadde en herlig lukt!
Det var det første jeg tenkte da jeg åpnet begeret.
Yogolino er basert på yoghurt. Sammen med frukt.
 En god forsmak for babyen på yoghurt.
Vanlige yoghurter inneholder jo en del sukker,
men det gjør ikke Yogolino, akkurat som all annet babymat fra Nestle.
Finnes i 2 smaker - banan og fersken og jordbær og banan.
Full av magnesium, kalsium og sink!

(Well, mine søte barselvenninner, hvis dere leser.
 Vi må få til et nytt treff snart så alle de søte små får smake ;) )

Eller andre som har barn i 8-12 måneders alder som vil smake,
let me know;)

Buzzador er særlig ute etter barnefamilier for testing av produkter.
Klikk HER så kan du bli en buzzador du også!


Buzzende klem fra meg







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...