Nyeste

10 juli 2011

Ja, vi elsker loppis!

I dag har vi vært i Landsjøåsen (ei lita grend i Trysil),
først på auksjon og så på loppis.

På auksjonen vant jeg denne kommoden for 50,- og krakken for 30,-


Det skal selvsagt pusses, males og få nye knotter.
Jeg har jo ikke plass til detta i huset :o
Havner nok for salg etter endt oppussing..

Dette melkespannet og disse "cafe møblene" ble også med hjem


200,- for møblene og 30,- for spannet.
Lekkert!

På loppis ble det liten CD spiller, vhs filmer og biler til Embrick.
Kjøkkenvekt, kaffeservise, paiform, gamle flasker og et dekofat til meg..

Må vise dere bilde av det kjempe søte kaffeserviset


So cute!

Kjøpte 2 sånne gamle flasker med tanke på den gamle økassa mi.
Dessverre var den ene for stor.
Men kanskje en ny tur på loppis senere gir meg en til liten en? ;)

Gamle melkeflasker er det vel?


Rødt matcher egentlig ikke inn på kjøkkenet,
men jeg ser for meg den til jul med ei hvit julestjerne på..


Det bør bli lekkert ikke sant?


OG snart blir det loppis på Bekkvang også!
Bruker litt tid hver dag nå til rydding og roting for å finne fram
 alt som kan og skal selges.
Det blir mye interiør og pyntegjenstander, litt servise, leker,
babyutstyr, masse klær baby + tenåring/ung dame ++, litt møbler
og veldig mye annet nyttig og unyttig.

Vi var for seine til å få inn annonse i Trysilposten før fellesferien,
så blir det noe i fellesferien blir det annonsert her, på FB og ved veien.
Ellers blir det flere ganger etter ferien.

Bare 1 dag igjen hjemme før jeg starter i jobb igjen
og mammapermisjonen min med Timian er over, vemodig!

Well, sweet dreams til dere og god søndag!

1 kommentar:

  1. du er så flink:) å kreativ minde :)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...