Nyeste

17 august 2011

Forstuet ankel.

I går hadde jeg fri og skulle endelig få gjort
litt nytte her hjemme.
Jeg hadde nemlig malelyst, og den lysten har jeg ventet lenge på.
Med maleklærne på og store uggs (vinterstøvler) kom jeg meg ut
på verandaen og ned de to trinnene til gressplen.
Vet ikke hvordan jeg fikk det til, men må ha tråkket feil.
Legen konkluderte i dag med en kraftig forstuelse som jeg nok
skulle få slite med noen uker...
Såå kjedelig!
Med min kjære på jobb og ungene i barnehagen hadde jeg
planlagt høyt volum, husvask og maling i dag. Det liker jeg nemlig!


Men istedet har jeg inntatt sofaen, med stor og kjempe vond ankel.
Trøsten er at det en dag blir bedre!
Og snart er det fødeavdelingen på TVNorge♥

Sett pris på beina deres!;)

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...