Nyeste

17 august 2011

Wallstickers på ønskelista

Jeg er som nevnt veldig glad i wallstickers!
Synd huset ikke har flere rom og vegger så jeg
kunne ha hatt enda flere..
(skal vise dere bilder av mine senere..)

For en enkel "prikken over i'en" fornyelse,
og det finnes jo så mange søte og viktige ordtak eller
morsomme stickers så det er definitivt noe å finne
for en hver smak ;)

Med vond ankel ligger jeg jo på sofaen i kveld og
med dataen i fanget surfer jeg rundt i interiør-verden.
Alltid like koselig og inspirerende!
Jeg har funnet meg flere wallstickers som jeg
setter på ønske/handle lista


Morsom! Og hadde ikke gjort noe om budskapet
nådde fram heller.. ;)






I like!♥

3 kommentarer:

  1. Halla Minde :D Hvor fant du den nederste hen? :D Gør fin

    SvarSlett
  2. Men hvis du finner den der så kan du sende førespørsel og vedlegge bilde til foto1.mystore så kan de lage et pristilbud for deg. Hvis du ikke er dreven/interessert i å bestille fra Ebay:)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...