Nyeste

28 september 2011

Hvite drømmer

Jeg har hvite drømmer for tiden,
dag og natt.


Som jeg tidligere har fortalt er soverommet
vårt orginalt fra "gamle dager" med panel og tregulv.
Jeg har påbegynt malingen av gulvet.
Fra grått til hvitt.

Jeg har klart å velge en hvitfarge som
det viste seg (etter 3 støk) å være ulik fra
tak og vegg fargen..
Kjedelig, men da jeg først har kjøpt og brukt
av den må jeg fullføre og se hva jeg kan gjøre
med det etterpå.



I mens jobben pågår fortsetter jeg å drømme
om mitt snart nye hvite soverom.
Gleder meg =)


I Oslo på lørdag ble det mange nye innkjøp,
både til det nye rommet og huset ellers.
Skal vise fram både det og rommet da det
blir ferdig.


Det blir nye nattbord, sengekant, sengeteppe,
møbler og mye nytt interiøs stæsj.
Med 85 -(105%) jobb merker jeg at
ting tar ganske mye lenger tid på hjemmefronten,
enn tidligere. Prioriteringen blir fort litt annerledes
på fritiden..

Men snart så ;)

Jeg setter kjempe stor pris på alle kommentarer,
både på blogg og i hverdagen vedrørende bloggen
min. Veldig koselig!
Jeg har også fått "liker" knapp.

KLEM FRA

(Bilder i dette innlegget er funnet på google-bilder)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...