Nyeste

23 september 2011

Nye kopper og lysholder

Endelig helg!
Var på Europris etter jobb for å kjøpe
spraylakk til en ide jeg fikk i skogen på tur
med barnehagen i dag. Men der fant jeg nye varer.
Nye SØTE varer!


Nemlig disse morsomme koppene.
Ja, det er jeg som er "sta som et esel" og
har fått kopp deretter, mens min kjære virkelig
fortjener superman koppen - for det er han nemlig!

De hadde flere tekster og skåler for dip, popcorn, chips ++

Nå i kveld har jeg fått laget meg dette enkle,
men veldig søte telysglasset


Nå står det så fint og skinner på hylla over tv'en.
Lekkert! Bare glass, tråd og et transferbilde.

-

Min kjære har skaffet meg ei gammel margarinkasse.
Noen med tips til hva jeg kan bruke den til?


De er jo så dekorative..


I morgen blir det Oslo tur, jeg lengter nemlig etter IKEA,
og diverse (interiør) butikker.
Gleder meg til søstrene grene, confetti, kremmerhuset
og Home & cottage ♥♥

Jeg fikk solgt alt det røde og svarte fra soverommet
bare 2 dager etter at jeg la det ut her,
og det gir jo anledning til å kjøpe inn noe nytt i
lyse lekre farger =)

Gleder meg til "nytt" soverom!!

GOD HELG alle sammen ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...