Nyeste

11 oktober 2011

Helgen og soverommet

I helgen var vi i Sverige på miniferie.
Vi reiste på fredag til Börlange, shoppa og sjekka
inn på hotell der. På lørdag reiste vi tilbake til Rättvik
der det var höstmarknad.
Over 100 000 boder samlet rundt om i den lille byen.
Mye å se på! Det var klær, vesker, sminke, leker, pølser
og alt det som bruker og pryde slike boder + mye mer.
Det beste var en STOR bod med et kjempe utvalg av
sinkskilter. Med morsomme, søte, tankefulle tekster.





Skal vise fram senere hvilke skilt som ble med meg hjem.

Det var også en bod som solgte kjempe søte spisebrikker,
med søte tekster og serveringsfat i samme serie.
Anbefaler alle Vår og Höst- marknad i Rättvik.
Superkoselig, selvom det er vel folkefullt.
Også var det såklart LOPPIS der ♥




Vel hjemme igjen fortsatte jeg på søndag jobben med
soverommet vårt, og jeg kan si at jeg nærmer meg
min hvite shabby drøm!
Det blir lekkert ♥
Gulvet er ferdigmalt, men jeg mangler litt detaljer enda.
Ting tar tid. Men det får gjerne ta litt tid da det blir
veldig bra tilslutt. Skal vise dere bilder ganske snart.

Jeg og mine 2 minste var i Oslo i går, hos Fame fotografene
som tok flotte søskenbilder av de tøffe gutta våres.
Etterpå lurte jeg dem med inn på Ikea.
Går greit da dem er så små, de er ikke så vanskelige
å overtale enda (men det er forøvrig ikke den største gutten heller,
men i går slapp han turen ;) ).
Siste innkjøpene er gjort og jeg gleder meg til rommet er ferdig.

God natt til dere,
Klem Minde Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...