Nyeste

06 oktober 2011

Vår flotte stige av staur

I august var vi på Home & cottage i Oslo
da jeg fikk se en hvitmalt stige av stokker utstilt i butikken.
Den var såå lekker, men det var ikke prisen på tusen kroner.
Dermed var det hjem for å finne noe jeg kunne lage egen av.
-
Oppe på vår gamle låve hadde vi mange gamle stokker.
(til min store glede)


Jeg malte, og bevist bare med ett tynt strøk slik at gråfargen
skulle skinne igjennom.
Jeg liker jo "gammel look"


Ferdig resultat :


Og denne flotte stigen har fått plassen sin på
badet som håndkle-holder.


Jeg er veldig fornøyd!


1 kommentar:

  1. Så lekker, slik ønsker jeg meg til bade fra h.... vet ikke hva jeg skal gjøre med "nye" badet, men pent er det ikke..
    Ha en fin høstferie
    Klem

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...